1 Haziran 2011 Çarşamba

Nilsu'nun Doğum Günü Partisi

Özlem'in yazacağı yok bari ben yazayım dedim :)

Geçen hafta Nilsu'nun 3.Yaş Günü Partisine davetliydik. Nilsu'nun doğum gününü kutladığımız, Çocuk İşi Parti Evi'ni, Demir'e doğum günü yapacağım sırada internetten yer ararken hiç rastlamadım. Halbuki bayağı eskiymiş.


Öncelikle Özlem çok güzel bir mekan seçmiş parti için. Bizim için, top havuzunun olması yeterli zaten :)

Çok keyifli 2 saat geçirdik hep beraber. Zaten şu doğumgünleride olmasa, görüşemez hale geldik.

Bir ara Demir ile Nilsu'nun bakışmalarını yakaladım ama pek anlam veremedim ne tür bir bakış olduğuna :)

Demir, palyaço "Yüzünü nasıl boyayım ? " deyince yine "Benerbahçe" dedi. Giderken top havuzundan çıkarmamda epey zor oldu.


İyi ki Doğdun Nilsu :)



Detayları Özlem'e bırakıyorum artık. :)

5 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çok fena bakmış Nilsu'ya :))))

elif-kayra dedi ki...

hımmm o bakışlar pek masum değil gibi :))

güzel bir parti olmuş :))

Sihirli Günce dedi ki...

Nasıl bir bakış atmış bu yakışıklı böyle:)))

Burcu dedi ki...

Ayçax Arda'yla Nilsu'yu en son sarmaş dolaş sarılırlarken gördüm, Nilsu'nun babası da fotoğraflarını çekiyordu, benden söylemesi. :)))

Sen Gelince dedi ki...

Ayça'cım çok tatlısın:) Keşke detayları da yazsaydın:) Baksana ben her şeyi günler sorasından takip ediyorum:) Gerçekten süper bi bakış yakalamışsın:) Burcu:)))))